2009年9月4日 星期五

過猶不及

坐立不安、失眠、空空盪盪的,一年總有數段這些日子,寂寞了。
翻遍電話,發覺找一個人傾訴也甚具困難,更寂寞了。接通了久違的C君的電話,開始閑聊吹水,重點是---聽故事。
C君與本小姐識於微時,陪伴大家成長,很少聯絡,但仍是無所不談的朋友。

C君為專業人士、三十不到、手執2個master degree、老蘭active member、樣品高度正常,gentleman、識彈o下鋼琴,理應「好多女埋身」。但,就是搵唔到stable relationship。雖然C君對於去老蘭樂此不疲,卻並不是playboy,其實我一直覺得這位相識逾十年的朋友近乎純情,想當年我還是他大學青葱初戀年代的軍師之時,他與那「蒸餾水」型女朋友拍拖,我以為他們會結婚,不過…… 唉,是但啦……

「喂,近排咩環境呀?」 我問。

「咪又係咁,無女呀,yo緊個o靚模……唔係玩o架,我想搵女朋友o架…」
(其實呢個所謂的「搵女朋友」,都已經「搵」o左好幾年o下…)

「Well, 你想o係Beijing、no. 9 搵個18、9歲、姣屍扽篤發明星夢o既o靚模做女?!?!」 O 咀。。。

「咁你呢?」

「我接o左啦,年紀大著咁少布出街驚凍親…….…你yo條女返o黎同你出街著咁少布,比周街男人望住,你都驚啦吓嘩~~」

「唔會o架,咁咪型囉!!!」

O 咀again,而我開始有少少懷念他那「蒸餾水」的女朋友。

(以下呢句最為精警!)

「有次都激氣,o係Beijing 睇住佢攪第二條仔咀o囉……我咪又同第二個yo住先…」

Oh,一片朱唇萬人嚐的分享?! 原來係咁… 「之後呢?」

「又無野喎,出返街囉…」理所當然,理直氣壯。


....................省卻廢話數段.....................


「有第二個都ok ,但係而家有仔…」

「咁就唔好啦,等吓囉。」

「照溝。」

「唔係咁好啦,如果個女仔有男朋友都同你date,咁之後都會咁對你…」

「吓! 你以為啦,無仔o個D溝o左返o黎咁又係咁,你以為唔會呀? 有無仔一樣o架!!!」

「………………………………」語塞,原來我先至係最純情。

所以話,要久唔久update 吓d朋友仔~~

***************************************************************

另一個extreme:

Y先生: 「我鍾意d女仔無mud朋友,無mud嗜好、FB唔好多過200人…….」

「何解?」

「呢d女仔聽話d,咁我可以控制佢囉!」

………. 根據以上定律,本小姐應該被歸納為 out of control,重要係「totally out of control」添!!! 咁如果我FB 得返300人=我乖o左;得100人=溫室小花,好乖,好聽話?!!?!?!?!??!?!!?!?!?!?

呢翻言論令我回想起舊公司呀姐有個auntie客,好想自己個仔追我,對曬八字生肖,攞埋email。當日返到屋企已經有msn同FB request,而我,亦好榮幸成為其…第14個朋友。之後應酬唔夠兩句,呢位呀生sent o左條link比我……

OH MY GOD!!!!
係Yahoo 友緣人profile是也。裡面詳盡介紹呢位先生的嗜好、專長、背景和…數張徵友照片。

頂唔浦,真係太好笑!!!!! 十個笑!!!!

事隔數天,我公司呀姐同我講: 「我問xxx (個客)佢個仔有無約你…佢話佢個仔話你同事(即係我)好多人追、有好多男朋友…佢鐘意d乖d o既女仔喎~~」

msn 唔夠十句,可以引申咁豐富o既內容?!?!
最憎人屈我!!!!!!!!

「好多人追」無從稽考;「有好多男朋友」亦係佢自己的幻想;(可能佢攞o左自己朋友數量的單位作衝量準則~~)
而唔知點解就=唔夠乖!!!

此說法有如細個d人話女仔擘大對腳坐=有性經驗一樣

咩理論?!?!

滑稽、無知、全無邏輯可言~~點解三十幾歲人仲可以咁分析?!?!?!?!?


p.s.我的專一浪漫與溫柔並不需要和大眾分享~~

p.p.s 我知我post 出o黎有d賤,但,我又點忍心唔同我的讀者分享?!



以上的例子充分印證並闡釋了孔子偉大理論: 過猶不及。

2 則留言:

  1. This is very funny :) I like your blog.

    回覆刪除
  2. thx for u'r visit!! :)
    being very busy these few weeks n' not able to write~~
    will update soon!!!

    回覆刪除